Tähän en nyt saanu mitää hyvää otsikkoo aikaseks :D 

Ei oo oikei ollu ny fiiliksii tänne kirjotella mut aattelin et jos tänää lähtis. Eli no ei oo viime aikoina menny sen paremmin kun aiemminkaan. Tänää oli terveystarkastus jonka kestoks se terkka arvio kaikille sen 45min mut loppujen lopuks sielä kesti 1h 15min :D Kyl sain sielä ees vähän suutani auki sen verran että se käski laittaa Wilma viestii koulupsykologille saas nähä sitten että mitä siit tulee. Tarkistettii mu rauta-arvot ja ne oli yllättäen ihan fine. Pituutta oli 162cm <3 

Mieles on kans pyöriny aika paljon vanhojen tanssit.. Kun oli se enkun tunnin poika (täs jaksos mantsan ja ruottin tunnin poika) nii sen kanssa tuli semmone edistys et no mä kysyin sitä sinne tansseihi (tekstaril kyl mut paineet oli kovat) a se vastas jotai suunnillee et 'jos tanssin nii joo'. No joo ei siin si mitää mut si ku aloin täs joku aika niitä miettii ku kuulin muutaman muijan niistä puhuvan. Tajusin et melkei kaikillahan on jo pari. Nii mitä jos tää ilmottaaki jossai vaihees et ei se tanssi? mitäs mä sitten teen o.o koska en tunne oikei ketää ja tahon kuitenkin tanssii.. (Huom en oo siis viä puhunu f2f sille ollenkaan) Oon miettiny et pitäs kysyy siltä et tietääks se jo et onks se tulos.. Koska jos ei tiiä ni si mun pitäs varmaa vaa jättää se sikseen ja koittaa keksii joku muu pariks.. Ei vaa hajuukaan et kuka :/

Ja vielä vanhojen tansseista mut täl kertaa mekko asiaa.Eli en siis tiiä et millasen mekon tahon. Tai no tiiän mut kun en tiiä saaks olla muuta ku iltapukuu joka o tyylii maahan saakka o.o Ja si että onko pakko olla korkokengät.. Osaan kyl kävellä (ainaki hillityil koroil) mut ne on pirun epämukavia. En tunne ketää vanhempii oppilaita nii tää o vähä epäselvää ja en tiiä keltä tätä vois kysyy.

Oon joitaki vuosii haaveillu sellasesta fiftari mekosta (joku voi tunnistaa sen rockabilly tai pin up- mekkona) mut ei sit oo tullu hommattuu kun ei sille olis käyttöö. Nää vanhojen tanssithan olis aivan loistava tekosyy semmosen ostamiseen kun ei ne nyt kuitenkaan ihan järkyttävän kalliita ole.. Mutta en tiedä saako olla tuommosta polveen saakka tulevaa :/ Jos joku tietää (tai veikkaa) jotain tästä aiheesta nii kertokaa hei ihmeessä! Laitan tähä pari kuvaa semmosista aika hienoista mekoista :Dimage.jpg

Mutta toki tuo mekko on aivan hyödytön jos en löydä pariakaan.

Hmm mitäs tässä muuta.. No sen vois ilmottaa vaikka että tein ask.fm:män, joka on AnniSwaggus jos ketään se kiinnostaa xd 

Ja no vedetää tähän väliin nyt vaikka semmonen informaatio että mun iskähän ajaa rallia, sprinttiä ja jokkista ja olin yksii sprint ja si yksii jokkis kisoi kattomassa ny täs kahtena edellisenä viikonloppuna ja niis käyminen sai mulle taas mieleen semmosen seikan et pitäsköhä munki alkaa harrastaa jotai tollasta.. Oon sitä aiemminkin jo miettiny. Tais olla 15v alaikäraja semmosen lisenssin tai jonkun suorittamiseen.. Mut joo. En sit vaa tiiä mite sanosin tästä mu iskälle kun en oo vielä ihan oikein varma ja sit musta tuntuu et jos mun äite kuulis siit nii se varmaa vaa pilkkais tai sanois jotai et ei se oo sun juttu ja et lopetat kuitenki heti.. Ni en oikei tiiä :/ Muutenki pitäs oppii kyl autol ajaa ja näi.

Laitan nyt si viä tähä loppuun kuvan mun parista piirrustuksesta :D Ton luukäden on tehny kuvis tunnil mallista ja noi silmät o silmän piirtämisen opetteluu johki vihkojen takakansiin :D

image.jpg

en tiiä et kui hyvii noi nyt sitten on.. Ton luukäden pikkurilli o vähä liian pitkä ku tuli kiire :D Mut kyl mä viä opin (:

 

Moikka ny taas kaikki joksiki aikaa voikaa hyvin :) :)