Alotetaa ny vaikka siitä et kävin Citymarketista ostamas uudet pöksyt :) Harkittin niitä aika pirun kauan.. Ne kun oli miesten puolelta ja ei ihan sitä mitä naisenpuolen päällä yleensä näkee. Mietin aikani sielä pukkarissa että kehtaanko mä käyttää niitä.. Mua katotaan nyt jo välillä oudosti käytävillä mutta entäs sitten nää päällä. Kuitenkin tykkäsin iha kamalasti niistä pöksyistä ja ne oli kivat ja ne tuntu mulle omilta ja hyviltä mut lin ihan kamalan epävarma.. Sit vaan päädyin siihen lpputulokseen ettei se kuulu muille mitä mulla on jalassa ja ostin ne :D 

Olin aiemmin hirveen paljon epävarmempi siitä että miltä näytän ja että mitä musta sanotaan jos en pukeudukkaan niinkun muut.. Koska olin kuullu niin paljon pahaa puhuttavan ihmisistä jotka erottu joukosta. Mä aina myötäilin muitten mukana mut olin salaa kateellinen ihmisille jotka uskalsi olla erilaisia eikä hävenny sitä.. Tahoin itekkin olla semmonen :/ Jossain vaiheessa aloin pikku hiljaa muuttaan tyyliini sellasesta tiukat farkut-tiukka toppi tyylistä vähän rennompaan.. Oon aika tyytiväinen siihe että tein niin baikka ei mula kyllä mun toivomaa itsevarmuutta oo niin paljoo kun haluisin mutta on sitä silti enemmän. Joskus on vaan vaikee olla välittämättä kun näkee niin selkeesti että joku puhuu musta pahaa tai kattoo ilkeesti. Mut kai se siitä joskus :D Mut tässä nää housut! :)

image-normal.jpg

Ja sitten kaikkee muuta asiaa :) Koulussa oli ihan liian pitkä päivä :D Klassinen 8-16. Ei se oo oikeesti niin paha mutta kun ei vaa o vielä ainakaa löytäny minkäänlaista motivaatiota lukiossa opiskeluun niin hankala siitä on tykätäkkään. Läksyjä tuli varsinki matikasta ties kuinka paljon ja se äikän juttu kummittelee vieläkin.. Matikka on onneks helppoo, se ei tuota sellasta päänvaivaa kun äikkä. En mä sitä äikkääkään varmaan ehdi tehä tänään kun jäin kaupungille ja tulin kuuden bussilla kotio. Noh se kouluasioista on mulla muutaki puhuttavaa.

Eli aattelin et voisin täs kertoo sellasen asian että mulla on tullu muutama lävistys hankittua (kaikki viimesen vuoden sisällä), jos jotakuta se kiinnostaa. Eli ensimmäisenä, vajaa vuosi sitten varmaan hommasin ittelleni nenäkorun ja se sai yläasteella kanssa kummaksuvia katseita mut toisaalta myös mulle sano jotkut ihan rehellisesti että se sopii mulle :) Sen kanssa elelin jonkun aikaa mutta sitten rupes mieli tekemään vähän lisää,, snake biteistä olin vähän aikaa haaveillu ja kesäloman alussa sitten hommasin ensin toiselle puolelle korun ja seuraavalla viikolla toiselle:) Nyt kun ne ottaa pois niin tuntuu ihan kamala tyhjältä:D Niistä en mitää erityisiä kommentteja oo saanu muuta kun tyyliin 'ai sulla on huulikorutki' tai jotain tollasta :D 

Ja sitten tässä koitan korvan reikää venytellä, nytten on molemmilla puolen tuommonen 8mm pötkylä. 10mm on valmiina ja aion siihen päästessä sitten jonkun aikaa pysyykkin. Ja korvan reiät oon muuten tehny itte paitsi nuo kaks alimmaiset molemmin puolin jotka taisin saada 11v synttäri lahjaks. Sitte on tullu hakaneulalla korvanlehtee sorkittua useempaankin otteeseen :D Tein joskus ihan lävistysneulallaki itelleni madonnan mutta se ei ollu kvin pitkäaikanen juttu.. Siitä näkyy tossa kuvassa vielä arpi.

Ja tässä kuvat noista :) (oma naama kun siinä on niin pakko vähän oli väritystä vaihtaa ei sitä muuten pysty kattomaa :D)

image-normal.jpg

Nyt loppu varmaan puheenaiheet tältä kertaa, jos joku tätä lukee vaikka ihan kertaluntosesti niin ehdottakaa toki ihan mitä vaan aihetta mistä voisin kirjottaa.. Tarviin ideoita :D Ja mistä ihmiset yleensä tykkää lukea? Kiinnostaa :D

Vielä näin lopuks kuva jostai niin kauniista että se ei tarvi ees muokkausta <3

image-normal.jpg


Näkemisiin :)