Tai no jos tarkkoja ollaan niin kuntopotkunyrkkeilyssä (erona se että toisessa lyödää ihmisii ja toisessa ei). Mut tosiaan tänään sielä kävin nyt ekaa kertaa täs kuntoversios:) talvella ja keväällä oon käyny ihan oikeessakin potkunyrkkeilyssä mutta se jäi kesän aikana vähän pois.. Vaikka sohvalla makaaminen onkin aivan mahottoman ihanaa nii kai sitä liikkuukkin vähän pitää ettei pääse pulskistumaan :D Oli oikein kivaa ja hiki virtas! :D Tää on aina näi perjantaisin :)

image-normal.jpg

tossa mun hanskat :DDD


Ja sitte vähä muutakin asiaa. Tää nyt on tämmönen sivuseikka että oon laittanu 10mm venytykset näihi korvanreikiin.

Vieläkin pitää keksii jotai.. No otetaan nyt tämmönen asia että mulla on ollut nukkumis vaikeuksii kauheasti täsä lähiaikoina o.o Ei mulla oo ollu aiemmin.. Ja jos on ollu nii se on auttanu että lukee ja sitten väsyy siitä mutta nytten sekään ei toimi :( Se on tyhmä tunne kun on tottunu semmosiin n.8h yöuniin ja sitten joutuu oleen koulussa koko päivän 3-5h unilla.. Koko päivän on ku puoli unessa ja puolikuollu mutta sitten illalla kun pitäs nukahtaa ni eeeeeeeei sitten ollaanki iha pirteitä. Mun yks kaveri sanoo että mun pitäs miettiä jotain nukahtamista helpottavii lääkkeitä mutta se tuntuu pelottavalta ajatukselta o.o (saako niitä ees ilman reseptiä?) Koitan nyt vaan toivoo että tää tästä menis paremmaks.

Tähän loppuun vielä tämmönen kuva jolle on nauranu niin paljon enemmän kun on normaalia :D

image-normal.jpg


XDDDD

Moikka ! :)