Tänään on ollu aivan järkyttävän ärsyttävä päivä.. Johtuneeko lähestyvitä menkoista vai jostain muusta, sitä en tiiä. Kaikki tuntu menevän ihan perseelleen. Ei oo kyllä ensimmäinen näitä päiviä joten kai tää hukkuu muitten joukkoon :D Aamulla ärsytti ku piti herätä aikasemmin että ehin suihkuun ja sitten kaikki vaatteet oli ihan rumia ja muuta tavallista. Koulussa teki jo mieli vedellä ranteet auki, tunnit oli tylsempiä kun ikinä, väsytti, oli nälkä yms. yms :D  Koko päivän sato vettä.. Why, nature, why.. Äikän kirjat jäi lokeroon joten en saa sitä tehtävää tänään ees alotettua.. Mut onhan tässä vielä aikaa :D

Enkun kurssin pojan kanssa oon edistyny sen verran että kuuntelin kerranki mitä opettaja sano ja sain selville sen nimen! En kyllä yhtään tiiä että mitä hyötyä mulle siitä on mutta edistyinpä kuitenkin.

Kun pääsin kotio sieltä kidutuskammiosta (jota myös lukioks kutsutaan) niin sitten sain ehkä päivää eniten piristävän idean ja leivoin omenapiirakkaa :) Eikä tullu kovin pahaa :D Joskaan mun nuorempi pikkuveli (7v) ei sitä suostunu syömää mutta se nyt ei yllättäny ketää. Ei se muuta syö kun makeeta ja juo kaakaoo.. Mitään uutta ruokaa on turha ehottaakkaan :D

Mut no tolta näytti omenapiirakka! :) (reilusti voita ja sokeria, se on sen maun salaisuus)

image-normal.jpg

Ja sitten vielä kuva siitä mun lautasella (ei se siinä kauaa kyllä ehtiny olemaan)

image-normal.jpg

Mmh alko tekeen uudestaa mieli:D Oonpas mä hyvä leipuri xd

Tänää muistin sentään mun niittikorun :D Mulla oli yhen kaverin kanssa yks diili tälle päivälle mut sen joutuki siirtään huomiselle.. Kai mä siihen saakka kestän. En ehkä sitä uskalla tässä selittää ties kuka tätä lukee :D

Mulla ei oo aavistustakaan millä saan seuraavat päiväni kulumaan.. Kaikilla mun kavereilla (okei niit on kaks) on jotai tekemistä.. Varsinki sil toisella :/ Mitä hemskuttia mä teen viikonlopunki!! On se nii mukavaa olla kotona ja maata sohval (kuka muka on laiska mä en myönnä mitään)

Ja näin vielä kauniis loppulopetukseks tahon laittaa tähän kuvan joka sai mut eilen väsyneenä nauramaan suorastaan hysteerisesti.. Ei se tänään enää oo niin hauska.

Okei on se aika hauska ;D

image-normal.jpg


Nähdään jos ei sokeeks tulla :)