Noh taas pitkästä aikaa ajattelin keksiä jotain sanottavaa. Alotetaan vaikka siitä että kävin eilen tampereella hakemassa industrialin :) Sattu ihan riittävästi mut ky uskon et se oli sen arvosta, tykkään tästä ihan hirveesti jo nyt, vaikka tää häiriköi mun yöunia ja pipon käyttöä :D Harmi vaan että mun hiukset peittää tän isoimman osan ajasta, mut tossa nyt kuva siitä :) Ja tosiaan mulla on tällä hetkellä 18mm venytys tuossa myös, tavotteena 20mm eli ei enää kauaa!

image.jpg

Ja sitten aiheeseen joka liittyy vähän enemmän tohon otsikkon. Musta tuntuu että oon ihastunu. Tai pelottaa et oon ihastunu. Tai et ihastun. Tuntuu aika häirittevältä monista syistä.. Ensinnäkin siit on nyt kolme kk kun erosin mun edellisestä poikaystävästä, olin sen kanssa yli vuoden ja kaipaan sitä vieläkin, tottakai. En oo siitä yli enkä nyt haluis sit leikkii olevani tai mitää vaik välil siltä tuntuuki :/ Ja toisekseen kun en edes kunnolla tunne tätä tyyppii johon pelkään olevani ihastunu, hämmennyn joka kerta  kun huomaan et hymyilen kun katon tai ajattelen sitä.. Yks tunti vaa tuijotin sitä ja hymyilin ku joku idiootti eikä mun keskittymisestä tullu yhtään mitää. En mä uskalla enkä halua tuntee mitää erikoista ketään kohtaa :/ Tästä puuttuu kaikki järkikin.. Millä hemmetin logiikalla vois tykätä niin paljo jostai ketä ei ees kunnolla tunne? Miks musta tuntuu nii onnelliselta joka kerta kun nään sen.. Tuntuu et tää on ihan väärin. Tää kaikki. En todellakaan oo tässä tekemässä mitää suuntaan enkä toiseen kai mä vähän toivon et tää menis ohi vaan :/ Ihan ku oisin joku pikku tyttö taas :D Viimeks tuntunu tältä joskus kolmosluokalla tai jotai xd En mä tiijä mitä mä voin sanoo tai tehä tai mitää :( yyh ;( Ei tästä kai sitten tän enempää :/

Ja kävin myös ostamassa lollypuffin filmtownista eilen mut nyt se jo loppu :D innostuin vähä sen kanssa xd Mut laitan nyt kuvan siitäki koska nätit savut :) Osasin tehä viel rinkuloitakin! :D

image.jpg

Tuli myös taas yks koeviikko lusittua ja yllättäen pääsin läpi myös mantsasta ja kemiasta myös, jopa iha hyvin arvosanoin. Nyt mulla on myös yks ruottiin kirja joka ois pitäny olla jo viime jaksossa mut kaikki aikanaan mitäpä sitä turhia paineita ottas. 

Tänää olin hämeenlinnassa kattomassa itsenäisyyspäivän paraatia mun iskän ja sedän kanssa, oli aika hianoo (: 

Toivottavasti kukaa ei vihaa mua koska mulla ei oo mitää asiaa kauheen usein tänne :D

Seuraavaan kertaan siis(: