Eli joo mä nytte värjäsin nää pääkarvat. Aika tummat niistä tuli, en iha tämmönii odottanu mutta ei nää ny kauheen pahatkaan oo. Väri oli olevinaan tumman ruskee (niin väitti purkki) mutta tietyssä valossa ne on melkei sinisenmustat. Laitan nyt niistä heti tähä kuvan kun en osaa aiheesta muutakaan sanoo :D

image-normal.jpg

Mulla o viimeks ollu näi tummat hiukset joskus seiska luokal :D Ja iha näin btw toi viuhka on venäjältä.. Käytii sielä viime vuonna kesällä juhlistamassa mun enon ja sen venäläisen vaimon häitä (ei se kauaa kyllä kestäny se liitto, mutta pääsipähän ulkomaille) ja sielä kun kierreltiin pietarissa ni oostin tommosen jostai ylihintasesta matkamuisto kojusta :D


Mut sitte jotai muutakin asiaa.. Vaikka että koulussa oli yhtä tuskaa Suprise suprise. Rupkalas kaadoin maidot lattialle. Ja vähän mun päälle. Ja tarjottimellekkin. Ja ku otin kirjoja lokerosta nii tiputin sen hemmetin iPadin lattialle (ei sentää enny rikki :D). Matikan kirjat olin eilen unohtanu kouluun (pirusti läksyjä) ja kappas just sillo ku tänää oli heti aamun ekalla tunnilla matikkaa.. Just great. En taho muistella enempää mutta oli tossa nyt noi pääkohdat xd

Äikän tunnilla mun taiteellisuus iski päälle ja suhersin tämmöötteen jonku tehtävä monisteen taakse

image-normal.jpg

aika pirtsakka :D Noh se moniste pitikin sit palauttaa mutten laittanu nimeeni siihe (khihhihhihii) joten mua ei ikinä saada kiinni. They will never catch me alive!


Mitäköhän mulla tässä enää muuta. Ai niin lukiolla ois tänään ollu joku 'gaala-ilta' (turhan hienostelevan kuulone) joho oisin voinu mennä. Enpä menny.. Ei ne hienohelmat osaa järjestää kunnon bileitä:D Kuuleehan sen jo nimestäkin XD Ei vaa ei sais olla näi ilkee ja yleistävä mut silti. Ei se kuulostanu kauheen mielenkiintoselta joten jätin väliin.

Tää on keränny jo ihan yllättävän ison määrän kävijöitä tää mun blogin yritys nii kiitos kamalasti kaikille ketkä on tänne vaivautunu! Toivottavasti ees joku tykkää xd

See you later :)