Eli joo nyt on lukion ihka ensimmäinen koe viikko mulla alkanu.. Keskiviikkona oli matikan koe, ei se iha kauheen huonosti menny:D matikka nero kun oon. Torstaina oli vuorossa enkku ja eilen psykolgia. Paineet on kovat ja jokanen aine kuumottelee :D kai niistä nyt kuitenki läpi pääsee..

Tässä on ollu ny vähä mielialalta viä tavallista huonommat pari viikkoo ku erosin mun aika pitkäaikasesta poikaystävästä.. Kaipaan sitä ihan kamalasti :/ Ollaan kuitenkin väleissä ja näin mut tuntuu silti ihan kamalalta.. Mut kai tää tästä :/ Emmä viime viikolla koulussakaa tehny muuta kun itkeny vaa.. Ainoo opettaja ketä se kiinnosti ni enkun.. Se täs pari päivää si viä kyseli mu vointii ja sano et kannattas käyä terkalla juttelee ku oli kädetki just sillo aika tuoreilla viilloilla (eri syystä) mut kuitenkin kiva ku tuntuu et se välitti :) 

Se enkun opettaja tuli eilen mua vastaa ku olin menossa reeneihin ja se moikkas mulle ja kysy et mihis matka ja mä sanoin et reeneihin ja se toivotti hyvii reenei ja mä sanoin et kiitos:) MIten mukavaa:)

Joo viime viikonloppuna poikettii tampereelle hakeen vähän lisää kirjoja sinne lukioo, reissussa oli mukana mä, mun iskä ja kaks pikkuveljee ja poikettiin siinä samalla yhessä kaupassa missä myydään pienoismalleja (ja paljon muuta). Oon sieltä aiemminki yhen auton ostanu ja tehny ja nyt on työn alla toinen :) 

image-normal.jpg

Samalla pääsin myös elämini ensimmäistä kertaa käymään Ikeassa!! Ja maistamaan niitä jo legendaarisia lihapullia xd jotka oli kyllä iha hyviä, ei valittamista.

Tänään oon menossa mun pikkuveljien kaa pyörillä kattoo sm rallii kun sitä ajetaan iha tässä lähellä. Mun isäkin ois tullu mut kun se meni sen omiin kisoihin :D Pitää vahtii näitä ja kattoo ettei ne tapata itteensä XD

Mulla on myös uus puhelin! :) Mun edellinen oli viä ihan mallia näppäimet. Mut nyt kun mun pienempi pikkuveli alotti koulun ja tahto kulkee pyöräl nii se sai sen mun vanhan kun se on aika helppo käyttönen. Mulle ostettiin sit uus, samsung galaxy trend+ :)image-normal.jpg


Ja mulla on vieläkin vaiheessa se enkun tunnin poika.. Mä sniikkasin sen sähköposti osotteen itelleni ja laitoin sille viestin.. En kyl tiiä lukeeks se niitä koskaa mut toivottavasti :D En keksiny muutakaa ku en sitä facestakaa löytäny. Ja en uskalla mennä sille oikeesti puhumaan. Vaikka kuinka tekis mieli.. 

En oo aikoihin tänne mitää laittanu kun ei oikein oo ollu fiilistä ja en o keksiny jutun aihetta :D Oon miettiny tekeväni sen kutsumua jutun mut en o saanu viä aikaseks.. On mulla siihen kyllä jo sanoja mietittynä.

Ja tosi paljon on ihmiset käyny tätä kattomassa kiitos kaikille ketkä tätä vaivautuu lukemaan! :) 

Moikka:)