Otsikko on mitä on mut mä unohin sen korun :D ei oo kivaa :( 

Täälä lukiossa ku koittaa olla näitten siististi pukeutuvien älyköitten keskellä nii sitä kaipaa jotai muistutukses siitä ettei oo samanlainen kun noi 98% täälä olevista.. Siks se koru on nii tärkee :D Mulla on ollu se joka päivä mut nyt viikonlopun jälkeen se unohtu :( Okei kyllä mä nyt muutenki erotun vähän näistä muista (en tiiä että erotunko hyvällä vai pahalla taval), ei täälä muut osaa pukeutua näin rennosti :D Ei ees pojat! En sano miehet koska sitä ne ei oo yhtään sen enempää kun minäkään. Ehkä vähän vähemmän jopa kun minä. Ainakin jotkut.

Take it easy, jatkan myöhemmin kirjottamista :)

image-normal.jpg

Voih.. Mulla on enkus kurssilla yks semmonen hemmetin mielenkiintosen olonen poika (ei poikaystävä mielessä vaan juttelumielessä) ja tahtosin kovasti jotain sanoa mutta enhän mä uskalla.. Ainakaan nyt kun sain selville että se liikkuu joittenkin khuulien pahisten kanssa :( Eihän mulla ole minkäänlaisia mahdollisuuksia mennä sille puhumaan mulle vaan naurettas :/ 

Se niistä sosiaaliseista kontakteista sitten :D Emmä oo yksinäinen mulla on itteni :D kröh kröh.

Nyt alkaaki jo olemaan ilta enkä vieläkään oo keksiny kunnollista jutunaihetta! 

Huomenna pitäs taas kouluun vaivautua.. Ei huvita. Oon ollu lukiossa kaks viikkoo vasta mut inhoon sitä jo nyt :D Pejantaihin mennessä pitäis referaattikin saada aikaseks (äikkä on pahin kaikista) ja en oo oikein vaivautunu siihenkään vielä perehtyyn.

image-normal.jpg

 Taidan vaan vetäytyy huoneeseeni ja kuunnella musiikkia :D En tiijä kiinnostaako ketään mut linkkaan tähä muutaman musiikkijutun youtubesta jotka uppoo aika hyvin mun angstiseen sieluuni.

https://www.youtube.com/watch?v=P8ULDqPHTvc&index=1&list=LLpcifB13Exmojc0oLEoWmcw

https://www.youtube.com/watch?v=tQ1E0XnMLrI&index=2&list=LLpcifB13Exmojc0oLEoWmcw

https://www.youtube.com/watch?v=HRGKiRwYstM

Noi on kyllä pitkii pätkii musiikkii kaikki mut joskus sitä vaan kaipaa samantyylistä musaa tunnin putkee :) Se rentouttaa.

Jopas jotain noi kuvat on vähän hassussa kulmassa xd Olkoot sitten en rupee niitten kanssa sen enempää säätämään :D

Ehin tänää käyä oiken Citymarketis ostoksilla (kröh kröh alennusmyynnit) ja nappasin sieltä mukaani tämmötteen paidan:) En varmaa olis sitä normaalisti ostanu mut kun se makso vaan 6 euroo nii oli pakko.. Mut on se ihan hiano:)

Siinä lukee edessä että Rock on ;)

image-normal.jpg

Miten tämmönen kirjotus pitää lopettaa XD

Moikka!